QR code
Лучший потребительский портал
О проекте Правила ? Помощь
Дискуссии
Книга жалоб
Книга похвал
Законы и
документы
Справочные
материалы

К каталогу магазинов и торговых марок
Поиск по  каталогу магазинов и ТМ
Поиск по всему сайту (в том числе по отзывам)
 
Каталог украинских магазинов + поиск (главная страница)

О проекте
Правила
Помощь
Новости сайта

Контакты


Клиент всегда прав

»Книга жалоб
»Книга похвал
»Дискуссии


Энциклопедия потребителя

»Товарный гид
»Справочные материалы
»Законы и документы
»Полезные ссылки


RSS/XML ленты









Книга жалоб


Чтобы добавить свой отзыв, найдите нужную организацию через каталог на главной странице или с помощью поиска, а затем напишите текст в соответствующем поле (для позитивных или негативных) отзывов. Если Вы не нашли страницу организации, о которой Вы бы хотели оставить отзыв, напишите нам об этом через страницу обратной связи или оставьте отзыв на специальной странице для организаций вне каталога (мы не добавляем в виде отдельных страниц такие организации как гастроном в вашем дворе или парикмахерские, но на указанной странице написать можно и про них).

Также напоминаем о том, что на страницах организаций Вы можете поставить оценку их деятельности и сделать отметки про жалобы.


< предыдущая ... | 1820 | 1821 | 1822 | 1823 | 1824 | 1825 | 1826 | 1827 | 1828 | 1829 | 1830 | 1831 | 1832 | 1833 | 1834 | 1835 | 1836 | 1837 | 1838 | 1839 следующая >

Автор записи: об епицентре.  
Отзыв оставлен в профиле
к сожалению с сегодняшнего дня пропала станица супермаркета строительных материалов"Эпицентр"навеоное по просьбе руководителей этого загнивающего маркета,которые невыдержали правдивых отзывов о беспределе творящемся в этом так называемом "супер"маркете,где товар продается по очень высоким ценам и сомнительного качества,наверное руководству эпика непонравились и отзывы работников эпицентра о том как нарушаются все законодательные акты Украины стосовно рабочих этого заведения.да здравствует гласность.этим что пропала страница с сайта вы подтвердили свою никчемность и баспомощьность организовать правильно и законно бизнес.ПОЗОР ЭПИЦЕНТРУ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: ПОЗОР ЭПИЦЕНТРУ  
Отзыв оставлен в профиле
как в рекламе "ТЫ НЕ ПОВЕРИШЬ" страница пропала,предлагаю об этом магазинчике писать сюда в рубрику"ВНЕ КАТАЛОГА"

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: ПРО ЛЬВІВСЬКИЙ ЕПІЦЕНТР  
Отзыв оставлен в профиле
Тут усі скаржаться на погане обслуговування клієнтів, на те що консультантів ніколи немає на своїх місцях, що косультанти не кваліфіковані. Але ніхто ніколи не задумується чому так Є. Працівники (консультанти) в Епіцентрі - це чорна робоча сила, які немають ні право голосу і на яких ніхто не зважає. Памятаю коли Епіцентр відкривався. На консультантів брали усіх підряд, обіцяли купу грошей (стабільна зарплата, 8ми годинний робочий день, доплата за перероблені години, преміальні за виконані плани). Першший місяць роботи це було монтування стелажів, працювали на протягах (була тільки підлога і стеля) з 8 ранку до... як получалося. Доки не доробили денної норми додому ніхто нейшов. Також були нічні зміни. Хтось пустив слух: "якщо вкладемся в норми то усім будуть преміальні, по 5 тис. і більше".Хлопці робили по 10-13 годин, усі перероблені години записувались. В результаті першу зарплату я отримав в розмірі 1100 грн. За перероблені години ніхто вже незгадував. На запитання коли їх виплятять, була одна відповідь: "потім". Хто був незгоден йому зразу показували на двері, додаючи у відповідь:"на твоє місце 10 людей чекає". Тут всі скаржаться шо в Епіцентрі ніхто неможе дати професійної консультації. Можу вас запевнити, якщо з у сього персоналу 15-20% пройшло стажування у Києві, декому пощастило побувати на стажуванні за кордоном. Усі решта вчились одні в одних. Представники що приїжджають від тої чи іншої фірми розкажуть які в них супер ульотний товар (в більшості китайський), роздадуть продавцям по ручці, начальникам по презенту і товар їхній тре "талкати, бо шось погано продається". Тут жіночка скаржилась шо їй не хотіли продати дешевий китайський інструмент. А річ у тім, що за тиждень вона прийде і буде сваритись шо їй продали "гівно" і вимагати назад свої гроші. ЛЮДИ ДЕШЕВИЙ СИР ТІЛЬКИ У МИШИЛОВЦІ. А наші майстри хочуть придбати інструмент і матеріал як подешевше, заробити при тому купу бабла та при можливості здати все лишнє (на протязі 14 днві товар можна поовернути) і знов на тому заробити. Якщо хочете дешевий товар не питайте чи він вам довго прослужить, чм надійний і міцний, і чи вам в разі чого повернуть за нього гроші. НІ. Просто беріть що вам подбається і ... .
Так що неварто говорити: "тут одні дебіли які нічого не знають, і нехочуть мені продати товар". (фраза одного пузатого куркуля, який приїхав з купою грошей а його незмогли обслужити, і тільки через те що на той момент не було потрібного йому товару (треба було замовляти)). Чомусь у наших українців є таке правило: "У кого більшегрошей, тому на все "насрати"", але є і інше "З дзяда пана небуває". Нормальна вихована людина не прийде і не буде матюкатися на пів магазину:"Я взяв у вас товар на 5тис., а ви нехочете мені знижку на доставку дати" А таких за день буває сотні.
Недавно була в нас перестановка. Як завжди короткий термін виконання, переставляли стелажі, переносили товар самі ж консультанти (начальство економить грошенята, на канікули в горах). На запитання хто ж буде продавати:"Клієнти зачекають, головне вкластись в термін, бо має приїхати перевірка з Києва (ТАТО і компанія)". Як завжди в термін вклалися, начальникам преміальні, а продавцям "лапу сосати" ще й зарплатню врізали так що ОГО. Криза в Україні (а відкрити новий салон "ДЕКО" і розбудувати буд. матеріали , на це гроші є). Чомусь ніхто з начальства не зважає на те щоб заохотити працівників, їм лекше взяти нову людину з вулиці, а ніж утримати ту що є. Якщо запитати у саміих працівників чи поміняли б вони роботу, відсотків 80 відповіли б ТАК. Але на даний момент виходу іншого немає. Тому що Епіцентр це краще з самого гіршого.
Про начальство багато розказувати не буду, бо наразі нема про кого дуже розказувати. Серед директорів які у нас були напевно нормальним був тільки Слободян В.Й., і поляк Роберт був також нормальний (хоч в дечому занадто строгий). А теперешній Мах (Максим) - :atst: . Є ще така Лєна, відповідальна за персонал. Хто влаштовувався на роботу її обовязково знає і памятає. Це дівчина з холодним камяним поглядом і зовсім без емоцій :-(((( . Коли з нею спілкуєшся на співбесіді вона явно дає зрозуміти хто ти, а хто ЕПІЦЕНТР (ніяких незапланованих вихідниах, ніяких там "у мене ангіна чи тому подібне", робота це все, це твоє життя, на все інше можна забити і забути). Колишні продавці (з якими колись пили горілку і разом віддихали), а теперешні начальники відділів, комерційні та деректори, це прямий доказ тому що гроші людей портять. Тепер навіть не вітаються. Хоча залишились і нормальні.
Ще один нонсенс Епіцентру. Зарплатню нам обіцяли в доларах. Але виплачують чомусь в гривнях, і саме смішне по курсу 5 чи 6 грн. Робочий день на початку був 8ми годинний, тепер добавили ще годину а зарплату, як я вже казав врізали. Тішить те що є у нас медпункт (де можна завжди взяти пігулки від голови), дають обід і тепло (на враховуюит тих хлопців які на буд. матеріалах).
А тепер скажіть мені шановні клієнти нашого маркету, яке має бути ставлення консультантів (ми ітак роби все що можемо). Так що нема чого на нас скаржитись, а якщо комусь щось не підходить і не подобається, повірте,нам тоже багато чого не подобається. І вислів "Клієнт завжди правий" стосується тільки нормальних клієнтів, а не всякого там лай...на .

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: О ЛЬВОВСКОМ ЕПИЦЕНТРЕ  
Отзыв оставлен в профиле
молодец.истенная правда о львовском эпике.о лене могу сказать больше-она всегда занята ,когда даже приходишь получить у нее форму то надо несколько раз придти к ней и вымолить ее.А в атестациях она совсем не соображает сама.на атестациях спрашивает что ей в голову взбредет,есть
КОНКРЕТНЫЕ ТРЕБОВАНИЯ ПО КАЖДОМУ ПАКЕТУ АТЕСТАЦИЙ.
ПРЕДЛАГАЮ ЭТО ПРОЧЕСТЬ:Перелiк вимог до професiЙНОI обiзнаностi продавцiв 1,2,3-го пакетiв та старшого продавця.

Стажер => Продавець 1 пак. Перша атестацiя - пiсля першого повного мiсяця роботи. Повинен знати:
структуру гiпермаркету (TOprOBi та HeToproBi вiддiли; нумерацiя i розмiщення кас);
..
послуги, які надаються в маркеТ1;
керiвний склад гiпермаркету;
цiнник (формати, яку iнформацiю в собi несе i для чого вона використовуеться); шрих-код (його розшифрування);
артикул (його розшифрування);
структуру вiддiлу ( скiльки секцiй i груп товару е у вiддiлi); графiк роботи продавцiв;
правила ВНУТР1ШНЬОГО розпорядку; Закон «Про захист прав споживачiв»;
процес придбання товару;по безготiвковому розрахунку; процес оформлення доставки товару по купце м
асортимент секцЙ (країни виробники, вiдмiннiсть функцiонально однакового товару); абревiатури документiв, якi використовуються в роботi продавцiв;
визначення «крос-маркетинг», для чого використовуеться;
товар на касах та торцях;
правила технiки безпеки при роботi зi стрем'янками, драбинами i важкою технiкою; правила поведiнки спiвробiтникiв гiпермаркету.

Продавець 1 пак. => Продавець 2 пак. Друга атестацiя - через повних три мicяцi пiсля першої атестації . Повинен знати все, що знае стажер + :
кiлькiсть працюючих гiпермаркетiв ТОВ «Епiцентр К», номери телефонiв по гiпермаркетах свого вiддiлу (напрямку);
процес повернення товару покупцем; процес обмiну товару покупцем; порядок оформлення Аот;
асортимент 2-х секцiй свого вiддiлу ( що продаеться, кра'iни виробники ,OCHOBHi характеристики товару).

Продавець 2 пак. => Продавець 3 пак .. Третя атестацiя - через повних три мiсяцi пiсля друго! атестації
Повинен знати все, що знае продавець 2 пак. + : роботу з КЗК;
порядок проведення iнвентаризацi'i; порядок повернення товару постачальнику;
асортимент 3-х секцiй (що продаеться, краlНИ виробники, OCHOBHi характеристики товару).

Продавець 3 пак. => Старший продавець. Подаcrься тiльки за рiшенням начальника вiддiлу пiсля повного року роботу.
Повинен знати все, що знае продавець 3 пакета + :
асортимент свого вiддiлу (країни виробники, OCHOBHi характеристики товару, вмiти пiдiбрати товар покупцю i допомогти визначитися, що саме йому потрiбно);
весь пакет документiв (i ЗКЗ);
правила викладки товару;
можливiсть придбання товару в кредит, весь процес цie'i покупки;
правила оформлення aKTiB прийому нелiквiдного товару вiд покупця для проведення експертизи (для вiддiлiв, В яких присутня TexHiKa);
Топ-5 постачальникiв по вiддiлу;
знання конкурентш;
знання плану вiддiлу секцi'i на 1 мiсяць, денний план; порядок проведення переМlщення;
порядок прийому товару на складi i у вiДД1Л1

ХОЧУ ИЗВИНИТСЯ ЗА ВОЗМОЖНЫЕ ГРАММАТИЧЕСКИЕ ОШИБКИ.ЭТОТ "ПЕРЕЛИК" СОСКАНИРОВАН ,И СКОПИРОВАН В ОТЗЫВ

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: ЕПИЦЕНТР  
Отзыв оставлен в профиле
8 Марта в Львовском маркете ком. дер.Янукович-Якимович:) задержал 1 смену почти на час. Предлогом послужило то что возле служебного выхода в 18.34 была очрередь!!!
Оказивается что мы теперь должны работать на раб.месте и те 5 минут которые программа "персонал" обязательно давала на то чтоб работники могли пройти по маркету до служебного выхода.
Этому козлу спешить ненужно, свою жену поздравил на работе. Кстати жонушка делаэт быстую и успешную карьеру асистент-зав.секции-начальник отдела "Деко"

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: ЕПИЦЕНТР  
Отзыв оставлен в профиле
Господа руководители!!!! Если Вы хотите отдачи от продавцов, то нужно уважать ваших подчиненных!!!!! А вы делаете все, для того, что б люди не хотели у вас работать и находили причины отлынивать от работы, начиная от комерческих и заканчивая продавцами!



ЩОДО ХАРЧУВАННЯ:
в принципі харчування працівників Епіцентру на достатньо високому рівні, але існують певні недоліки:
1. Я не знаю чи так годували в "совкових їдальнях", але РИБНИЙ ДЕНЬ в нашій їдальні це щось. мені просто цікаво чи є люди які їдять цю рибу що нам готують, та якщо і є то чи задоволені вони її смаковими якостями. (Я особисто взагалі за те щоб рибний день зник з раціону їдальні для персоналу маркету, кто за прошу висловитись)
2. Вже не перший раз після вживання других страв із зажарками, та інколи й перших страв, через 1-1.5 години виникає печія, яка не я вам скажу не сприяє кращій роботі та обслуговуванню наших клієнтів

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: об епицентре  
Отзыв оставлен в профиле
Если бы учредители наняли сами себе КРУ и проверили отдел капстроительства - кому-то бы светило от 10 и выше за хищения в особо крупных...

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: ТАК КАК ЭПИЦЕНТР НЕВЫДЕРЖАЛ  
Отзыв оставлен в профиле
ОТЗЫВЫ О ЭПИЦЕНТРЕ МОЖНО ПРОЧЕСТЬ В КНИГЕ ЖАЛОБ

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: гг  
Отзыв оставлен в профиле
сука

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: гг  
Отзыв оставлен в профиле
сука

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: гг  
Отзыв оставлен в профиле
сука

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: Nykola  
Отзыв оставлен в профиле
У відділенні банку "Фінанси і кредит" (м. Івано-Франківськ, вул. Галицька) касир каси №1 постійно не віддає здачу (хай буде дріб"язок, але це свідчить про банк).

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: леше  
Отзыв оставлен в профиле
Леша.напиши кто с отдела доставки конкретно доставлял бессплатно товар за счет маркета.,с них будет вычтена стоимость доставки,так как они используя свое служебное положение нарушили правила внутреннего распорядка инанесли финансовый урон епицентру.Спасибо за информацию.Она очень помогла в наведении порядка при доставке

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: Артём  
Отзыв оставлен в профиле
потяряли посілку отправленную из Киева в Днепр, после общения с ген. директором Чуркиным Родионом я понял, что с ними работать больше не буду, Чуркин просто еб....й на всю голову.

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: Артём  
Отзыв оставлен в профиле
потяряли посілку отправленную из Киева в Днепр, после общения с ген. директором Чуркиным Родионом я понял, что с ними работать больше не буду, Чуркин просто еб....й на всю голову.

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: Артем  
Отзыв оставлен в профиле
пропала посылка отправлял из Киева в Днепр, после общения с ген. директором Чуркиным Родионом понял, что больше с этой компанией работать не буду. Их директор просто еб.... на всю голову.

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: Артём  
Отзыв оставлен в профиле
Пропала посылка, отправлял из Киева в Днепр, после общения с ген. директором Чуркиным Родионом понял, что больше с этой компанией работать не буду. Их директор просто еб.... на всю голову!!!!

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: Артём  
Отзыв оставлен в профиле
Пропала посылка отправлял из Киева в Днепр, после общения с ген. директором Чуркиным Родионом понял, что больше с этой компанией работать не буду. Их директор просто еб.... на всю голову!!!!!

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: для Сотрудника  
Отзыв оставлен в профиле
дорогая наша... если ты думаешь, что никто и не догадывается о том, что это написала именно ты, то ты сильно ошибаешься 8))

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы
Автор записи: для Сотрудника  
Отзыв оставлен в профиле
дорогая наша... если ты думаешь, что никто и не догадывается о том, что это написала именно ты, то ты сильно ошибаешься 8))

00.00.00 00:00

: оценки | : отзывы

Показаны записи 36581 - 36600 из 36761.

< предыдущая ... | 1820 | 1821 | 1822 | 1823 | 1824 | 1825 | 1826 | 1827 | 1828 | 1829 | 1830 | 1831 | 1832 | 1833 | 1834 | 1835 | 1836 | 1837 | 1838 | 1839 следующая >



НЕДАВНО ДОБАВЛЕННЫЕ
ОРГАНИЗАЦИИ И БРЕНДЫ
Car Master
Ecolines
Спорт Мотор
CosmeticCompany
Грин Фарм Косметик
Алеана
Sama
Kontramarka
Garne
Імперія матраців
Шузики
Presa.ua
Kyocera
IDS
АЦМД Медокс
Проспект
Леруа Мерлен
X-terra
LeBoutique
Lamoda.ua


ПУБЛИКАЦИИ
Каким продуктам в Украине стоит доверять?
Как выбрать качественный утюг?
Что такое стоковые магазины? Откуда берется стоковая одежда?
Все публикации
Принимайте участие в обсуждении потребительских вопросов
Как Вы относитесь к рекламе по телефону? (мнений: 7)
Имеет ли для Вас значение наличие на товаре особых знаков отличия о победах в конкурсах и рейтингах? (мнений: 8)
Объективна ли телепрограмма «Ревизор»? (мнений: 52)
Опыт решения потребительских споров (мнений: 4)
Домофонные системы – за и против (мнений: 23)
Все дискуссии


О СВОИХ ПРАВАХ
НУЖНО ЗНАТЬ
Закон о защите прав потребителей

Правила побутового обслуговування населення

Список товаров, на которые во время гарантийного ремонта должны выдать временную замену

Сроки исчисления начала гарантии для сезонных товаров

Все законы и документы









Написать сообщение для администрации сайта
Внести предложение по улучшению сайта
Высказать своё мнение о сайте
Читать комментарии и новости через RSS

Потребителям:
Узнать о своих возможностях на этом сайте
Предложить организацию, которой нет в каталоге
Поделиться полезной ссылкой
Искать нужный товар через сайты с прайсами

Представителям организаций:
Подать заявку на размещение в каталоге
Разместить графическую или текстовую рекламу
Поиск по каталогу организаций и торговых марок




Stats
 


© 2006-15 Bestportal.com.ua, Киев, Украина
Каталог украинских интернет-магазинов

Все торговые марки и логотипы принадлежат их владельцам.
Владелец не несет ответственности за содержание баннеров рекламных
сервисов и последствия использования рекламируемых товаров и услуг,
а также за содержание отзывов от посетителей сайта.